Studentdagens bilder!

Slutskivan vart riktigt lyckad! Var sjukt roligt! Orkar inte skriva utförligt
så min korta sammanfattning om slutskivan blir "Helt jävla underbart
rolig!" :) Jao, det + massa bilder får räcka ;)
Dessutom kmr massa andra roliga bilder från gårdagen :D MASSA
bilder får det bli jao! :D
(Har tyvärr inga bilder från champagnefrukosten)

Utspringet samt ngr få flakbilder




Mottagningen





                        
Boken jag fick :) Dem där två sidorna fick mig fan nästan att börja böla ;D


         
                    Kort 1                                                Kort 2


Den lilla "Förfesten" hos mig ;D
 




På väg till skivan


Slutskivan!






Bara för att vi var "ensamma" kvar tills det stängde! :D <3


Sen vill jag tacka alla dem som såg till så min Studentdag blev bäst!
Familjen och släkten för uppvaktningen och alla saker! Och såklart
alla underbara kompisar!
Sen ska även Jessica, Elli, Sofie, Felicia, Mona och Alexandra ha en
massa beröm och tack för att dem fixat med studentskivan, klass-
medaljerna, flaket samt slutskivan! Riktigt bra gjort av er! :)


Kommentarer
Postat av: malin

gråter

skrattar åt mig själv åt bilden i bilen Jag ser ut som en anka!! hahaha

2009-06-06 @ 20:19:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

aww gillidej! hahahahahahha den där boken vill jag btw se!! SHIIIEEET, vart har dom snott dom där bidlerna? :D hahahahhaha

2009-06-06 @ 21:43:55
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: tebbs

hahahah dem där korten fick mig fan och garva 8D "du skriker och svär på en vän du har kär"

fatta nada först men sen läste jag kort 2 XD

2009-06-07 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0