Sommar

Wiiie :D jag är hos Malin :D Vi har haft en härlig dag jao :D fast dagen började med att jag försov mig. haha, jag skulle upp vid nio, men vaknar och ser att klockan är 11.53... -.-' HAhha, så det första man gjorde var att smsa Malin och klaga över att man försovit sig. Sen hade jag ju massa problem med att packa ner och välja kläder för dagen, samt att hinna med allt jag ville hinna med. Hann inte med allt, men hey jag hann iaf med det viktigaste ;P
Vi har gjort lite smått och gått :) Badat med hundarna, myyyysigt! :D Ridit på Minette, även det mysigt :) Sen har vi såklart sett på Sex and the city :D Fan vilken bra serie det är! yes. Imorrn ska vi typ ner till hamnen, och käka glass. Mums :D bilder kmr väl troligtvis imorrn dåra ;P Malin ska få datan nu så hon kan skriva innan vi ska sova 8) Hon ska upp tidigt och jobba imorrn, och well, tro det eller ej, men trots att jag gick upp nästan klockan 12 idag, så är jag sjukt trött :O haha!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessan

Satc <333

2009-06-30 @ 18:33:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0