Mkt lyckad helg jao!

Bästa helgen på länge :D Blir kort sammanfattning dåra ;D
Jag och Erika sprang som galningar till tunnelbanan :D vi hann! Tur man bor nära den säger jag bara :) Åkte buss till spånga, sen pendel till karlberg. Där skulle vi byta pendel, men usch och bläää för sl.. signalfel så vi fick vänta på den ett bra tag. Roade oss med att fota varann lite jao :) På pendeln hade vi våra fina djupa funderingar, typ "vart kmr allt snor ifrån?", "Varför gråter man när man är ledsen?" xD HAHAH! Du är underbar! :) <3
Vi mötte Curry och hans kompis Jimmy i Märsta. Där vare fest :D en liten, men fan den ägde ändå! Socialt och roligt folk, och fan vad vi garvade! Roooligt jao! Mysigt jao! Mkt lyckad kväll och natt! :)



Dagen efter åt vi frukost hemma hos mig, åkte sen till centralen där jag och Erika mötte Malin D. Vi hade picknick :D Med jordgubbar och godis! Och cola! :D mums! Sen drog jag vidare, hem till Kamilla :D Resan var lång, men fan det var den värd. Vi duschade hennes häst, lekte med henne valp, badade, såg på film och hade massa tjejsnack sen när vi skulle sova. Sådär som det ska vara! Det vi har är speciellt! <3
Sen idag så lekte vi med hennes lilla valp, Harry :) Han är ju bara så gudomligt söt! Fick skjuts av Kamilla till bussen där hon hämta mig igår. Haha, jao hon bor på landet :) Men skönt hon har körkort! Vilket jag fortfarande känns så.. coolt på ngt sätt :) haha ;D

 




Helt underbar helg! Roligt roligt roligt! Jag vill inte tänka ngt mer just nu, vill bara vara. Hoppas är en annan sak, men jag ska inte tänka. Nej nej. Och jag och Kamilla pratade så mkt om allt möjligt. Jag ska släppa taget. Det kanske är bäst så. Jag vill inte tänka och må dåligt, så det kanske är bäst så.
No more wastin' time
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0