Just be Happy !

Okej, så jag börjar ta tag i alla saker jag måste fixa :) Sakta men
säkert. Det går framåt iaf. Just nu känner jag mig peppad. Jag vill upp
på flaket. Jag vill tuta med min tuta. Jag vill göra apvrålet med Rose.
Jag vill skrika, sjunga och hoppa som en galning tillsammans med
klassen! Jag vill ta studenten och vem fan bryr sig hur vädret kommer
bli? Vem bryr sig om det liv man haft i 3 år är slut?
För imorrn ska vi bara fira! Och bara för att skolan försvinner ur ens liv,
så betyder inte det att alla underbara personer försvinner ur ens liv.
Friends forever!





Kommentarer
Postat av: jessan

NEEEEEEEEEEEEJ!

DU KOM IHÅG TUTAN!

MEN JAG HAR EN VISSELPIPA!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 20:47:09
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

kommer du ihåg när vi pratade om de i danmark? att du skulle gör apvrålet medans de står "djurgymnasiet" på lakanet hahahahah BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2009-06-04 @ 22:22:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0