Ångesten smyger sig på en..

Omg omg omg.. IMORRN TAR VI I BÄSTA KLASSEN STUDENTEN!
Jag har så sjukt blandade känslor. JIPPIE fyfan vad skönt att slippa
alla prov, alla äckliga uppgifter som man bara gör för att få ett G i
kursen.. Alla tråkiga lektioner.. all pluggning.. HEJDÅ till matten och
religionen! Aldrig i mitt liv att jag kmr sakna det!
Men sen.. hejdå klassen :O hejdå alla raster då vi varit lite knasiga.
Sådär som vi alltid varit. Fyfan fyfan fyfan.. Ångesten smyger sig på
en. Snart är man fri. Snart är skolan bara ett minne. Men vad gör
man då?.. Vad händer med klassen? Vilka kommer man träffa och
vilka kommer man inte träffa? Kommer det bli som förr? Så många
frågetecken..
Samtidigt vet jag inte vad jag ska ha för kläder imorrn. Vilka skor jag
ska ha. Vad man ska ha för frisyr (som eventuellt inte ens kmr spela
ngn roll då det troligtvis kmr regna..), om man ska ha ngt smink?
Om jag ska ha mössan på flaket eller inte? Det är för mkt på en och
samma gång. Imorrn kmr jag vara en mesig liten skit. För jag kmr
gråta. Kmr gråta som fan! Men troligtvis kmr jag även skratta. Skratta
och ha roligt tillsammans med den underbaraste klassen! <3

Jag har massa saker jag borde fixa med nu. Jag ska Kolla kläder,
kolla skor, stärka psyket, kolla smink, kolla smycken och säkert fler
saker. Jag orkar inte ta tag i det. Sitter bara här och.. slappar. Gör
mitt bästa för att tänka positivt inför morgondagen. Bara positivt!
Jag orkar inte ens städa hos bebbarna.. tack syster för den hjälpen!

Okej, visst vår klass är utspridda i sthlm, men vill man så kmr man
träffas. Den lilla vetskapen får mig att le.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det kommer bli kanon allting imorn, nja kanske inte vädret då. Mössan tycker jag att du ska lämna till oss sen, kom ihåg va vi pratade om!

Å en sak är klar för morgon dagen iaf & det är naglarna ;) <3

2009-06-04 @ 17:19:39
Postat av: Nadja igen =)

Vsg <3

2009-06-04 @ 17:21:03
Postat av: jessan

AAH SANDRA KOM OCH STÄRK MITT PSYKE MED!

Du ska ha smink! Du ska ha mössa! Du ska ha låga skor och du SKA VA GLAD!

Likadant gäller mig!

PUSS PÅ DEJ

2009-06-04 @ 18:38:58
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, ja jag får väl göra det annars sätter jag Jenny, Emil el Sara på den uppgiften hihi.. Förstår att kompisarna vill att du ska ha mössan, man brukar ju ha det, men minnen av studenten kommer finnas där även om mössan inte är med på flaket! Kram kram

2009-06-04 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0