4 timmars sömn

Helo alla. Inte fan är man pigg nu kan jag säga. Vart väldigt sent igår, eller tidigt idag beroende på hur man vill säga det :P Jag tror jag och brur var hemma 6.20 :P Och sen gick jag upp typ halv 11, så har sovit ungefär 4 timmar. Hahha, jao det är alldeles för lite för mig xD hoppas jag piggnar till snart, inte för att jag lär göra mkt idag. Neee lär väl sitta här och slappa, sen kanske spela ngt med brur? och se film kanske :D ååhh fyfan vad jag vill se "10 orsaker att hata dig" :O Yes. Men men.. vi får väl se hur det blir med det. 
Men hey nu är jag hungrig, så ska äta ngt :D eller.. först kmr en del bilder från gårkvällen!




Minigolf; Pappa vann, Jompa kom sist, men var nog lika glad för det ;D


Hmm, vad gör brur min ute i brännässlorna? :O ahhah! sorry brur för min klantighet! (jag lyckades sparka in tennisbollen vi hade med oss i brännässlorna två gånger :O klantigt yes!)



Jompa, eller kanske är det Jesus? xD                  HAHHA, men Jompa då :O


Brur min fick massa shots från mamma och pappa :)




Jag och brur :D HAHAH <3


Mamma, jag och pappa <3 (brur hade sprungit bort xD)


På väg hem :P


Kaos hemma hos oss ;D                                    Jompa mådde inte så bra 8)


Mamma, pappa och brur <3


I hissen ;D vi 4, + Marie och Gunnar drog vidare hem till Nadja och Roger :)


Jag och Roger gick hem till dem medans dem andra var latisar och åkte taxi ;D


Sen så blev det bara jag och dessa herrar kvar. Marie skadade sig så åkte till akuten :( Nadja var bra kompis och hängde med henne!


1. Ngn gris Roger sa att jag skulle lägga upp 8) varför kmr jag inte ihåg xD
2. Nisse eller vad fan han heter ;D
3. Spotify! Fan vad jag vill ha det <3 Vill, vill, vill. Yes :P


Zkruttan :)


Sen kom Nadja tillbaka, (Roger var lite trött där ;D) och Karin kom dit också då :P


Me and brur får äran till sista bilden ;D Dagen var lyckad och rolig, med mycket trevligt sällskap! :)

Kommentarer
Postat av: Jessan

10 orsaker att hata dej! Åh! Har inte sett den sen jag var liten typ! (mindre iaf) och har för mig dne va bra :O :O

2009-07-05 @ 14:29:51
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0