Skooooj

Wiiiiie! Jag sitter hemma hos Najda och Roger, lyssnar på lite musik från Spotify. Fan vad jag vill ha det! yes. Iaf, vi snackar och har det trevligt. Snack snack. Jag har drukict, vilket kanske kmr märkas på min stavning ;D trots att jag koncentrerar mig på den xD ahhaha! Iaf, kvällen vr trevlig. Mysig grillning hos mormor. Mums mums. Sen glass med jordgubbar till efterätt. Mums! Sen åkte vi hem till oss, satt där ett litet tag innan vi allaihopa drog och spela minigolf. Gick skit, men fan det var skoj endå ;D Mysigt sådär. Sen var det Råcksta krog som gällde. Kanske inge dansklubb direkt, men mysigt sådär ändå. Sen efter det drog vi hem till nadja och Roger, yes där vi är nu. Jag och Roger gick medans dem andra tog taxi. latisar xD hahaha! Iaf, folket är ju härliga här. Stackars Marie som fick en spricka i foten dock :/ usch usch fr det! Nu lyssnar vi på massa blandad musik. Justr nu "Lies" med McFly <3 Introt, alltså fyfan vad jag älskar det! yes.
Well well, vi får se hur länge man orkar. Natten är ung, och itne känner man sig redo för sömn än ;D hahah! Jag och brur ska kanske väcka pappa vid halv 8, vore ganska roligt sådär! Btw, vi snacka en massa. Fyfan det känns bra att kunna snacka av sig ibland. Och dessutom är det roligt att göra saker med brur min <3 Hoppas verkligen han är nöjd med sin 20 årsdag! Yes. Men hey, nu ska jag vara social. Jag vet, en del stavfel, men hey det är inte hela världen xD och jao, bilder kmr imorrn ;D har dokumenterat dagen med bilder ;P
Have a good time!

Kommentarer
Postat av: malin

haha sandra, slutava så söt !

2009-07-05 @ 10:34:23
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Jessan

fin design (Y)!!

2009-07-05 @ 11:25:12
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0