Morgon

Jag glömde skriva att jag drack sjukt mkt cola igår. Jag tror jag drack 4 glas, en 33 cl burk samt en femtedel ur en 50 cl flaska 8) hahaha, mums! Tröstade mig för att jag är mobillös jao ;D

Nu håller äter jag frukost :) ska åka om typ.. 5 minuter :P Idag ska jag sova hos Rose :D Rooooligt. Blir nära till praktiken sen imorgon också då vi ska vara i hennes killes lägenhet. Well han bor i högdalen så det är nära och bra ;D Imorgon måste jag dock hem, måste ta hand om bebbarna samt städa hos dem. Men sen kmr jag troligtvis sova i högdalen med Rose resten av veckan :P eller ja, tills på fredag iaf ;D
Btw, Nadja.. försök komma på ngn kort text som jag kan skriva in på headern! Gärna tills imorrn :) Så fixar jag din blogg imorrn när jag kmr hem ;) <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

oki, ska göra mitt bästa ;)

2009-07-06 @ 12:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0