Min idol

Visst, det kanske låter skumt att ha sin pappa som idol, men han är verkligen det. Jag hör honom prata om sin ungdom, och jag önskar att jag skulle kunna uppleva samma saker. Eller i alla fall liknande. Han är framåt och självsäker, och kunde jag välja skulle jag vara som han. Inte för att jag inte gillar mig själv, utan mer för att jag önskar att jag vågade göra saker. Vågade, precis som han gör. Visst blir man irriterad på han ibland, men finns det ngn som inte blir det på sina föräldrar? Nej knappast. Men hursom helst så är, och förblir han, min idol. Den jag ser upp till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint kort!

min pappa är oxå min idol.

2009-07-14 @ 23:57:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Rose

Naaw ^^ gulligt =D har han fått läsa dt då? Min idol är nog Johan men även mej själv, i min släkt är jag den vildaste och har nog varit en av dom vildaste i min hela släkts historia haha :P får uppleva sjukt mkt sedan jag föddes så jag e nöjd, du måste följa med till Harrys!!! =O

2009-07-15 @ 20:54:35
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0