Jag vill ha en hund!

Fyfaaaaaan vad jag vill ha en hund. Jag hjälpte Sandra med att komma på ett hundnamn till hennes valp som hon ska köpa snart :D åhh, blir så glad för hennes skull. Jaja, jag kom med massa namnförslag men det slutade iaf med att hon kom på ett själv :) Missade ju att träffa henne plus massa andra sötisar igår :( Var ju tvungen att vara hemma så jag kunde få pengarna för datan :) HAHHA, yes min gamla data är såld!
Jaja, jag har iaf massa namn att välja mellan sen när jag skaffar hund :) Läääängtar! Men först.. jobb. Sen även lägenhet I guess. Men iaf jobb, annars har man ju fan inte råd att ha hund 8) heheheh. Typ.. smart! :D hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0