Harry Potter och halvblodsprinsen

Jag är sjukt trött :O så blir ett väldigt kort inlägg. Vi spelade spel hos Alex, det var mys :) Bion var asbra! :D jag satt bredvid Kamilla och Alex, och vi kommenterade allt lite då och då :) Precis som det ska vara! Fedrik och Jessica var ju med på bion dem med :D men dem satt för långt bort för att snacka med under filmen 8) hahah, smart!
Vi störde oss lite smått på vissa grejer i filmen, men aja, den var bra och rolig! Absolut sevärd yes! :D Men nu måste jag fan packa så jag kan sova. Håller halvt på att somna här jaa xD hahah!

Kommentarer
Postat av: jessica

jättekul å träffa dej:)

ha så kul i norrland!!

2009-07-16 @ 18:25:55
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Onej, folk som kommenterar på bion :O...fick kasta ut folk som störde förut xD. Arbetsskador xD

2009-08-11 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0