Väntan

Well så det blev bara en ny Header, sen fick bloggen vara som den
var innan. Jag trivs med dne designen så varför inte :P
Har iaf ngr Headers nu så om jag tröttnar är det bara att byta ;P Lätt
som en plätt jao :P Lekte i PS i typ.. 2,3 timmar tror jag :O Tiden har
en tendens att springa jao.

Just nu väntar jag på att moster min ska logga in på msn igen. Har
ju gjort en Header till henne, men vet inte om hon vill ha den, eller
om hon hellre vill att jag försöker igen. Såå jaa.. jag väntar.

Imorrn börjar jag inte förrän 10.30 :D SKÖNT! Eller okej.. egentligen
en timme tidigare då det är ngn ful SYV info.. men fan jag pallar inte.
För det första ska jag inte söka till högskolan direkt efter gymnasiet,
vilket betyder att jag kmr ha glömt allt hon säger ändå :P Plus att jag
tror jag kmr få lite små ångest om jag går dit.. Ja plus att det är mkt
skönare att sova en timme extra! ;D mhm!

Hmm, antagligen ska jag forts vänta på moster.. kanske ska skicka
ett sms till henne ;P eller så väntar jag snällt och leker vidare i PS
under tiden. Eller JA! :D Jag ska se på Fresh Prince :D Är snart klar
med den.. MEN OMG!!! 0.0 JAG MÅSTE LADDA NER GOSSIP GIRL
JUE! :O:O Såå, jag ska se Fresh Prince och ladda ner GG, sen när
jag sett det, ska jag nog sova ;P

Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0