Blandat

Usch bläää vad jag är skoltrött nu. Helt sjukt skoltrött! Jag har uppgifter som
inte lämnats in i tid... och jag har i princip aldrig det! och well.. att jag inte ens
orkar bry mig är ju ett vääldigt bra tecken.. :O hehhehe.
Jag har kmt fram till att jag definitivt MÅSTE börja träna ngt! :O men vad? :/
Det e fan inte så lätt att veta.
Blubb blubb nu kom massa äckel tankar över mig :O vill inte! vill inte! såå jag
säger nej till dem :) Ni kan SOOOOVa :D mohahah ;D okej.. gick från seriös
till oseriös :P jag e bra på det ja.

Rose, jag finns alltid här!<3

Ibland hatar jag mig själv för småsaker. För saker jag säger och gör fastän
jag sagt att jag inte ska. Blää på mig själv. Jag borde lära mig att bli starkare.
Våga det jag vill och framför allt inte vara rädd för att folk ska tycka mindre
om en för vissa saker. Jag har mina åsikter och så är det. Bara att de flesta
inte har en aning om dem...

Men fyfan :) Jag får helt enkelt lära mig. Jao så är det. och rycka upp mig :)
Nu ska jag göra absolut ingenting.. Vänta på att det blir fredag ;D UTGÅNG!
yeah! ;D HAHAH, nee men jag ska väl leka i ps eller se en film eller ngt :)
Hoppas ngn rolig person börjar snacka med mig på msn.. för jag har ärligt
talat börjat känna mig påträngande då jag börjar snacka.. Kanske vill dem
inte snacka med mig utan gör det bara för att vara... artiga..?
Well yeah, too many thoughts.

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3

2009-01-30 @ 09:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0