Lugnat ner sig

Okej... ehh förlåt för mitt förra inlägg... :) Jag var som sagt förbannad
och dampade ur.. ehehhe :O men nu har jag lugnat ner mig. Är mer
irriterad än arg nu. Jag vill ha tillbaka gamla msn.. men antar att jag
får vänja mig vid nya..

Men jag skulle skriva lite kort om dagen.. t.ex. att jag var död imorse..
sov på golvet igen då luften (trots att jag blåste upp madrassen igår..)
hade gått ur -.-' Men så farmor och vovven åkte imorse, sa hejdå till
dem och gick upp för att duscha. Lyckades missa den tunnelbana
jag skulle ta.. men hann med rätt tvärbana så kom ändå i tid.. :)
Tråkiga lektioner hela dagen :) Förutom sista.. och hör och häpna...
det var djurpresentation & guidning..! :O hahhah, men jag kan såklart
förklara varför den var rolig ;) Vi var på studiebesök på någon teater..
faktiskt en improvisations teater.. så hela lektionen fick vi göra massa
roliga övningar :P jao det var roligt! :D

På hemvägen klev jag av vid Åkeshov för att lämna pengar till Hund-
stallet. Skötte mig riktigt bra jao ;D proffsig om jag får säga det sj ;D
Mötte btw brur min i Åkeshov så fick sällskap hem den sista biten.
Jag, Emil och pappa gick till Råcksta krog och köpte pizza, vi är såå
nyttiga i min familj jao ;D Spelade på maskinerna där också.
Kom hem, åt och sen så insåg jag det där med msn.. dampa ur totalt
men nu är det bättre :) Folk hjälper en på bättre humör :)

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Aw tack sötis! <3

2009-01-22 @ 21:38:56
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0