Skryta litegranna

Helo :) Det är så sjukt skönt att jag är ledig imorrn! Men det finns en
liten nackdel. Farmor min har gått och lagt sig, vilket betyder att jag
antagligen måste sitta i mörker och trycka så tyst som möjligt på
tangenterna.. eller gå och sova. Det måste väl vara det enda positiva
med att hon och vovven åker hem sen. Att jag får mitt rum tillbaka.
Annars är det bara negativt. Kommer sakna dem.

Men jaa, jag är riktigt stolt här :) Kan det här med bloggen någorlunda
och har hjälp syster min att fixa hennes blogg. Här.
Blev väldigt nöjd med headern till henne också :) Tycker det är roligt
att hjälpa andra med header :D jao och bloggen :) fun fun! Har ju ngr
klassisar som verkar gilla det jag gör i ps så det är ju roligt :D

Okej, jag erkänner, det här inlägget är onödigt xD Bara lite skryt från
min sida. HahhAH! Men fan ibland måste man väl få skryta..? ;D
Jag är inte direkt trött, men antar att det blir till att gå och lägga sig..
ögonen mina är nu för tiden inte vana vid att sitta i mörkret och glo
på en ljus skärm :P stackarna.
Men nu mina vänner ska jag vara duktig och stänga av datprn för att
sedan sova. Även om man är ledig imorrn så vill man ju inte sova
bort halva dagen. Uppe vid senast 10 jao ;)
Men nu.. Godnatt, sov gott

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och texten i hennes header känner man ju igen direkt, jupp, Kanye West - Love Lockdown :D:D:D

2009-01-21 @ 08:35:54
Postat av: Sandra :)

Haha :P helt rätt ;)

2009-01-21 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0