Fullt ös Medvetslös...! :D

FYFAN vad roligt jag hade igår :D:D:D Massa skoj! Jag borde ju
egentligen fortsätta skriva på projektarbete rapporten.. men jag ger
mig själv en liten paus :) Huvudet står ju helt still så då kan jag lika
gärna skriva här ;P Yeah! ehehhe.
Men okej :D jag tänkte berätta lite kort om igår, och som vanligt när
jag säger kort så vet man aldrig om det verkligen blir.. kort :O men
men det märker vi ;D

Ehh, jaa! Såå efter skolan igår så var Jompa här och hjälpte oss
med datorerna :) Jag fick bränningsprogram och han hjälpte Sara
och Alex med deras datorer. Efter middagen skulle jag, Emil, Alex
och Jompa hem till Nadja, så vi gick iaf i samlad trupp hem till
meine moster :) Kallt som fan var det men vi överlevde ;D
Var iaf massa folk där.. :O owhnoo tänkte jag.. men efter lite dricka
blev det genast bättre :D Spelade wii, bowling, gick skit dåligt XP
Sen tröttna jag på musiken som spelades och tog tag i det själv ;D
Pratade massa med Pia, orkar inte förklara vem det är för det
skulle typ bli.. långt för att folk skulle fatta ;D Men jaa, hon var rolig
iaf så vi hade roligt och dansade som fan till alla låtar :D och Sandra
var ju med och dansa ibland oxå. Alex försvann tidigt och egentligen
hade jag ju sagt att jag skulle hem när han skulle gå, men neee,
jag hade jätte kul så valde att stanna :) Bra Val jao!

Jag och Pia fortsatte vårt dansande och sjungande, med disney
låtar och gamla låtar som typ.. spice girls och brittan och jaa allt
vad det var. Sjukt roligt! Hahah, och vi (= jag..;D) störde stackars
Mackan i hans spel hela tiden då jag heeeeela tiden skulle byta låt.
Hade lite svårt att bestämma mig jao ;P ehhehe.
Men iaf.. så vi dansa och sjöng och hade skoj :D sen drog alla till
Råcksta, de flesta tog taxi men vi som var lite nyttigare och gick var
jag, Sandra, Pia och Mackan. Duktiga vi var :D yeah! ;D ehehe..
Jaaa så på Råcksta var det skoj.. Jag roade mig med att jag inte
var yngst :D Mackan var för liiiiten, han fick icke komma in med alla
andra. Mohahah, *elakt skratt* ;D neee men fan nu ska jag vara
snäll. Synd :) På Råcksta gjorde vi inte direkt så mkt egentligen, man
snacka med folk, drack lite .. (vatten blev det för mig ;D) sen under
ett av mina toabesök.. när jag och Pia stod i kön.. så fick jag jue för
mig att klättra på väggen också xD jag vill seriöst ha en sån smal
korridor hemma! :D jag skulle klättra hela tiden :D Jag lovar, om jag
blir rik ska jag ha en smal korridor ngnstans i huset.. + en rulltrappa..
men inte för att jag e lat.. (vilket jag egentligen är.. xD) utan för att
leka i den :D hahaha, jag e totally weird ;D

Men eehh jaa :) Såå efter Råcksta så skulle vi tydligen på efterfest
till Christian och Sandra.. men det blev icke så. Slutade med att vi
åter igen befann oss hemma hos Najda. Och jaaa, jag kan säga
att jag så gott som dog ;D hade ingen energi i kroppen.. Satt i soffan,
vaken men troligtvis mer död än levande ;D väntade på brur min så
vi senare kunde gå hem :P
Kom hem typ.. tio över fyra :P och jag som på fredagskvällen sagt till
mamma.. "Jag blir inte borta så länge.. kanske kmr hem halv tio, tio...."
eheheh, jooooo men det stämde riktigt bra...! :D... hahah ;D
Okej... jag ska poängtera två saker innan jag ska forts. med arbetet..
1. Jag suger på att skriva kort :D
2. Jag älskar mina punkter och smilisar :D ..... xD
hehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0