Förnyelse

Fyfan vad ont jag har i ryggen nu -.- bläää stackars lilla mig :( men, men
skitsamma, jag överlever nog ;D Idag har varit en skön, men lite slitsam
dag. Ledig från skolan så det var sjukt skönt! :D Jag och farmor gick ut
och kasta boll med vovven i typ en halvtimme. Sen tog vi oss en tur till
vinsta zoo där vi (farmor) köpte hundmat och lite hundben och bajspåsar.
Sen åkte vi hem moster Nadja kom hem till oss. Hon hade inget att göra
så jag tkt hon kunde komma. Vilket hon då gjorde :P Såå vi spenderade
dagen med att möblera om i mitt rum :D Blev mysigt, och nu sitter jag
vänd mot motsatt håll än tidigare :P Så jao det har jag sysslat med hela
dagen typ. Jaa och när jag var klar så städade jag hos bebbarna. Ensam
för syster min var för lat för att hjälpa till.. men men jag fixade det själv
såklart ;) har ju gjort det ett x antal gånger så det är inte direkt svårt :P

Visst ja, farmor köpte semlor till oss allihopa så det har man fettat upp
sig ltie med ;P och fan vad jag e törstig insåg jag nu :O får gå och fixa
saft när jag skrivit klart här.
Ska ut med vovven om ett litet tag :) Imorrn åker hon och farmor hem :'(
Vill inte det :( kmr sakna dem! Men, men.. som jag skrev i förra inlägget..
positivt är att jag får mitt rum tillbaka :) Och min säng! :D har sovit på en
luftmadrass i typ en månad nu.. funkar eftersom det är bättre att jag har
ont än att farmor (som redan har ont) får ondare :O men ska bli skönt
att sova i min säng sen :) Visst jaaa, jag måste blåa upp den där äckliga
luftmadrassen.. luften hade typ gått ur den.. så inatt sov jag i princip på
golvet.... -.- ehhehe, blää för det :P

Förresten så planerar jag att åka till karlstad under sportlovet :D hem
till Therese och vara med henne största delen av lovet :) Roligt! :D

Kommer lite bilder från idag också :)

Vovven <3


Mitt rum sett från dörren åt vänster och sen höger ;P


Mitt rum sett om man står i sängen :P


och sen får mamma och pappa vara med också ;D sådär sitter dem alltid
och spelar olika spel tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Saraah

Sandra , de e fortfarande MIN säng ! ;)

2009-01-22 @ 00:41:24
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Tsss, inte längre! :D

2009-01-22 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0