Fundering

Funderingar om att avla på Sibel har snurrat runt i mitt huvud, inte bara
idag utan andra dagar också. Hur det blir får vi se. Dels för att jag måste
prata med Alex (eftersom det trots allt är hans råtta).. dels för att jag inte
kan föda upp ungarna hos mig utan i så fall hos Rose.Och dels för att
jag till 100% kmr vilja behålla minst en unge. Jag har redan fyra stycken.
Fem låter så mkt och jag skulle aldrig få ha ännu en för mamma och
pappa.. tror jag..?
Såå jao, det får vi se. Hur det än blir så kommer det inte ske på ett tag.
Praktik snart jue och fan då ska jag till Danmark! :D

Orkar btw inte skriva ngt om dagen mer än att jag, Elli och Rose tog oss
en tur upp till torget vid liljeholmen.. köpte gott gott och blev ihjälskrämda
av ngn okänd kille ;D


Kommentarer
Postat av: Nadja

Dags att skaffa sig en ny stol, hihi ;o)

2009-01-28 @ 18:51:33
Postat av: malin

hon har väll en ovnalig färg :P?

2009-01-28 @ 21:12:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0