Utgång

Skolan var okej igår. Orkar inte skriva mer än att jag och Sandra var som
vanligt duktiga och stannade kvar för att arbeta lite projektarbete.

Jag, Rose och Sandra åkte till Fruängen, inhandlade hårfärg till mig och
Rose, sa hejdå till Sandra som åkte in till stan för att senare åka hem till
Västervik och sina vovvar :)
Jag och Rose åkte hem till henne, färgade håret (bilder kmr ngn gång ;P)
och gjorde oss iordning inför kvällen. Åkte till Huddinge, blev upphämtade
och åkte en sväng förbi Tullinge för att hämta upp Kajsa :) Sen vart det
"förfest", där vi endast drack redbull så jaa, mkt till fest var det väl inte
direkt ;P Men roligt och helt okej ändå.
Vi drog sen vidare till stan och mötte upp lite folk.

Kvällen innehöll lite allt möjligt. Segt i början, sen kom man igång efter
att ha druckit lite. Dansade, blev trött, blev pigg igen, dansade mer, drack
massa olika saker, hemsk händelse och pratade med massa nytt folk ;)

Roligt folk var med och det var roligt. Även om det var lite småsegt i
början sådär så tkr iaf jag att kvällen var lyckad! :)

Önskar dock att jag kunnat gjort ngt för att minska Roses ångest som
hon har idag. Kanske hade jag kunnat gjort det på ngt sätt..?
Kanske hade jag kunnat varit lite piggare igår också :P Men fan, gick ju
upp klockan 6 igår..
Jag och Rose åkte hem till mig. Somna strax innan 4.

Vaknade typ klockan 7, var skittrött men kunde inte somna om. Samma
för Rose, så vi snackade lite. Sen somna vi igen.
Gick upp strax innan elva och som vanligt, ingen baksmälla! ;) Nice.

Vill att Rose ska veta att jag finns här för henne och gör mitt bästa för
att hon ska må bra. Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0