Trött som fan...!

Helo. Just nu är jag trött som fan. Helt sjukt trött med tanke på hur
länge man fick sova imorse och med tanke på att man typ inte
gjort ngt under dagen. Jaa jag var ju i skolan, men inte hände det
mkt. Skulle egentligen ha gjort rent till bebbarna idag.. men gör
det imorrn istället. Bytte ju mattor i måndags och det är det som
luktar mest så. Well well, jag ska inte skriva mkt, utan jag ska
faktiskt stänga av datorn, göra mig iordning och lägga mig och
läsa "Om jag kunde drömma" :) Mhm!
Idag bokade vi iaf biljetter till Danmark. Imorrn skulle vi eventuellt
leta upp Therese och snacka boende och grejs med henne. Om
hon nu är där. Vilket hon nästan aldrig är då man behöver henne.
Hahahha ;D men okej..

En bild bara innan jag slutar. Annas fina anteckningar från dem
2 timmarna i sällskapsdjur som vi hade från kl. 14.40 till 16.25.
Neee men hon längtade inte alls hem ;D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Förlåt men jag måste få sno din bild, hihi..hoppas det är ok.. ;) Ha det bääst!

2009-01-14 @ 23:08:48
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0