Totally Weird

Sjukt skönt med fredag! :D Filmkväll med Alex, såg på National
Treasure 2 och sen Godzilla ;D Fast Alex däcka innan Godzilla hade
slutat :P
Well iaf, jag har bestämt mig för att ha kvar nya msn.. ahhaha fan jag
är en tönt.. :D Dampa totalt ur när jag fick det.. och sen när folk
erbjuder sig att fixa tillbaka det äldre så vill jag inte.. :O Totally weird ;D
men jaa, jag gillar sånt som är bekant, och nu är det nya msn lite
bekant. Och dessutom så är det inte sådär sjukt fult. Hahah, okej men
skitsamma bara man e nöjd right? ;D Iaf, tack till dem som gav hjälp
och erbjöd sig hjälpa mig när jag dampade ur :P hahah ;)

Sjuk är jag också :( Förkyld som fan -.- Joooobbigt! men okej, jag har
absolut nada mer att skriva om... :D Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

hihihi Rudolf med röda näsan... hihihi...

2009-01-24 @ 00:59:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0