Stuerd

Helo :D idag har varit en okej dag. Det blev aldrig ngt OC tittande, istället
såg jag och syster på 8 avsnitt med LOST ;D Sawyer e så jävla bra! :D
HAHah, jaaa, så det har jag gjort idag typ :P Jaaa, och lekt ytterst lite i ps.
Snackat med folk på msn oxå :) Varit online heeela dagen, UTOM kanske
en halvtimme mitt på dagen då internet strula :O fan vad arg jag blev.
Men nu funkar det iaf :)
Jag borde egentligen gå och lägga mig.. :D men neee, jag vill sitta uppe
liiiiite till :D haha, ingen kan hindra mig ;D fast jag kmr ångra det imorrn
när jag går upp strax innan 7... -.-

Men, men.. camade (kan man ens säga så.. 0.o..?) med Theres på msn.
Vår Tradition! :D fan har saknat den mer än jag trodde :O
Snackade med Rose om lite.. tips oxå ;D damn, privatlektioner nästa :D
Gratis va? :) mahaha xD okej, nu babblar jag i nattmössan :D sjukt fult det
lät jao ;D okej... blabllabllb, KÄFTEEEEN SANDRA :D *pratar med mig sj..*
ska sluta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0