Söndag

Såå söndag. Usch usch, orkar inte med skolan. Skoltrött jao. Tur att
klassen är så jävla bra så att man orkar :)
Vaknade inte förrän kvart över elva imorse :/ visst var det skönt att sova
lite längre, men fan.. kmr inte alls vara trött ikväll och så kmr jag vara
skittrött imorrn -.- Usch usch. Men yey :D imorrn ska Rose sova hos mig :)
Och på tisdag ska vi presentera mina (pappas) salamandrar för ngr
småbarn på ett dagis i kista. Well jag hatar småbarn och kan typ nada
om salamandrar.. men aja det blir nog bra ;D

Idag lär jag ju inte direkt göra så mkt. Fortfarande sjuk men bättre än igår
iaf :) Såå, sitter väl här vid datorn och degar hela dagen som igår.
Ska eventuellt se på OC och snacka med folk, leka i ps och kanske även
läsa senare under dagen då man verkligen tröttnat på att sitta här.
Well, well det blir nog bra :)

Lär väl bli fler inlägg under dagen :P Jag är ju riktigt jävla bra på att skriva,
sen om det är helt onödiga saker är ju en annan sak ;D
Men jaaa.. tror jag ska se ngr OC avsnitt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0