Skriveliskriva

*Viskar* dripp dropp, droppelidropp.. jag vill skriva skriva skriva..
Men vad, vad ska jag skriva? ohw jag vet icke vad jag ska skriva,
skriva.. mer än det jag redan skrivit.. vad skriver jag egentligen?
Skriver jag en liten text bara för att ha ngt att skriva? Eller skriver
jag ngt väsentligt? Eller skriver jag bara det jag tänker?
AHHAHAH, jag skriver för att skriva, för jag orkar inte skriva på
äckel kollektions planeringen.. Har skrivit 3 meningar.. för allt
jag skriver.. suddar jag ut. Jag kan inte skriva idag. Kan inte få
det jag skriver att låta bra...
:O

Jao jag vet.. jag är weird, men jag ville mest se hur många
"Skriva" i olika former jag kunde få med ;D jaaaa, för att jag inte
orkar med uppgiften.. helt enkelt.. det går skit... :)

Kommentarer
Postat av: Sarah :)

Haha , massa skriva xD

2009-01-12 @ 01:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0