Skolan

Jao så sitter man här i skolan.. på första lektionen och gör ingenting.
Segt måste jag säga.. men så du undrar ni varför jag inte gör det man
ska göra.. Visst ett enkelt svar som ofta är sant är att man inte orkar
göra arbetet.. och därför slappar då man har tillgång till dator.. men
idag stämmer det inte. För mitt arbete är hemma.. :) Eftersom Word
2003 suger, och jag har Word 2007 hemma.
Hehe, och att jag ligger efter med arbetet gör det hela sååå mycket
bättre.. heheheh, nee men jag får väl göra det ikväll. Och troligtvis lite
i helgen också. Måste vara inne den här veckan.. så det lär ju bli
roligt.. -.-

Men jaha... så vad ska jag göra dem sista 25 minuterna..? Ehh.. jaa
jag får väl hitta på ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0