Rubriklös igen... -.-'

Well gott folk, nu ska jag skriva som fan... Så långt att ni aldrig kmr orka
läsa det..! Satsar på att skriva i sisådär en timme till eller ngt.. :O ehehhe,
yeah right..! 0.0 jag skulle dö av skrivkramp. Jag hade ngt jag skulle skriva
om tidigare, men sen så blev GG klart så då såg jag jue på det :D och jao,
nu har jag glömt vad jag skulle skriva. Typiskt mig och mitt.. ehh.. braiga
minne jao ;D hehe :P
Men jaaa, skoldagen var helt okej. Djurpresentation & Guidning, Lotta var
inte där, men vi fick en äcklig uppgift att göra.. ahhaha! DEN VAR STÖRD 0.o
Man fatta typ hälften och jaaa, eftersom vi satt i datasalen var alla sååååå
ambitösa med uppgiften... heheh, eller inte ;D
Sen lunch, jag börjar seriöst tröttna på att äta pasta... -.- vilket jag alltid sagt
är omöjligt.. sååå ja, ni kan ju gissa hur många gånger jag äter pasta i
skolan... typ sjukt ofta :O ehehhe, blää för det. Får väl börja äta dem rätter
som... ser oätliga ut :P
Efter lunchen hade vi mikrobiologi och genetik, gjorde typ ingenting. Eller
jo vi fick ett papper med flera små uppgifter att göra.. well jag orkade inte..
fast gjorde ngr iaf :) Jao och jag och Rose smet undan från lektionen för att
ringa ett dagis. Well, vi ska presentera ngn reptil för dem små barnen..
HAHHA, och jag som hatar småbarn... jao det blir spännande xD jaa det är
iaf om en vecka :P klockan 10 på tisdag.
Jaaa, sen hade vi bara en lektion kvar, som jag och Rose  inte gick på..
försvann istället ut på ett hemligt uppdrag jao ;D oj fan här blir det många
hemlisar.. en igår, och sen en idag :P hahahha, okej.. stopp där.

Btw såg jag en tjej läsa "När jag hör din röst" på tvärbanan idag :O Jag satt
i typ 5 minuter och glodde på boken för att jag undra vilken det var ;D hade
så sjukt stor lust att fråga henne.. men neee skulle inte tro det ;P Fast blev
nöjd sen när hon vinkla den så att jag såg vilken det var :)

Och well nu ska jag leka i ps :D som jag alltid gör för att sysselsätta mig...
tönt jag är ;D hahah, yeah!
ehh, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0