Rastlösheten tär på en

Jag vet, jag vet.. detta är tredje inlägget på otroligt kort tid.. :O
Men jag har tråkigt. Är besatt och är godissugen.. verkligen allt
på samma gång här ;D
Jag skulle lägga till att bebbarna är hemma!<3 Så nu hör jag
knaprande då dem käkar på torrfodret. Mina små bebbar.
Enda nackdelen är väl att det inte kommer dröja länge innan
alla börjar klaga över att dem stinker... sånt gör mig alltid lite
irriterad. Vem vill höra att ens bebbar stinker..? :( Även om de
nu gör det så behöver dem ju inte säga det. I alla fall inte så
mycket som dem faktiskt gör det.
Men, men, jag överlever det också ;)

Men jaaa.. så det är för tidigt för att gå och lägga sig. Men typ
för sent för att se på Twilight.. :O Inte för mig själv måhända..
Men har man gäster som ska sova i ens rum så har man.
Och även om farmor inte kommer säga ngt så tror jag att hon
hellre har det tyst då hon ska sova. Haha, jaaa om nu inte
bebbarna röjer järnet här sen ;D Ibland låter de så sjukt mkt
att man nästan blir galen :P

Jaja, babbel babbel om helt onödiga saker jag vet. Kanske
ska jag leka lite i ps medans jag väntar ut tiden och min
trötthet..? Hmm... nae.. jag vet fan inte...


Vi var ute med vovven och lekte idag. Så här kmr ngr bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0