Psst

Psst.. *viskar*.. Vill ni veta ngr saker..? Ja fan såklart ni vill.. Jag har så
otroligt tråkigt just nu -.- Jag oroar mig över min och Sandras tävling
som är på söndag.. Jag oroar mig över sista terminen i skolan.. SISTA!
Jag får ont i magen när jag tänker på framtiden..

Men nej.. det var inte sånt skit jag skulle snacka om.. :) Jag skulle säga
att jag ska njuta av sista lovdagarna nu innan skolan drar igång, och att
ikväll.. ska jag se Twilight :D Bara för att den är sååå bra! och för att det
var några dagar sen jag såg den förut. Men nu, innan jag ser på den,
ska jag ut med vovven, och sen se några Fresh Prince avsnitt :) Just nu
är jag på sista säsongen. Och JAAA :D Vet ni vad!? Idag fortsatte Gossip
Girl, nya säsongen i USA, så snart SNART kmr det väl finnas att ladda
ner på Piratebay :D Party Party! ;D maha, men fan, nu ska jag ut med lilla
vovven <3

Kommentarer
Postat av: Rose

HÅÅÅÅÅLLLLL KÄÄÄÄFFFTTTEEEEEENNNN!!!!!!! HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN!!!!!!!! (kommer du ihåg på t-banan)

asså Sandra dumma dej, ja vill inte veta att dt e sista terminen!!! Va fan dt blir inge mer "vi ses i höst allihopa, glad sommar och hoppas ni är riktigt uppvilade inför höstterminen"....aldrig mer djurgymnasiet, aldrig mer sitta me fötterna på bordet, aldrig mer ha vilda diskutioner i klassen, aldrig mer springa runt i skolan, aldrig mer skrika i trapphuset, aldrig mer låna ut lunchkuponger till varandra, aldrig emr skolfoto, aldrig mer vara jobbiga elever, aldrig mer vara duktiga, aldrig mer praktik<3, aldrig mer annika, aldrig mer obetydliga bråk i klassen :'( mina bästa 3 år av mitt liv, varför kan vi inte få gå halvdagar dubbelt så många år? fan va ja kommer må dåligt på studenten, jag kommer gråta lika mkt som när jonathan dumoa mej och ja sitter fan och gråter nu...Jag vill itne ta nån jävla student :'(

2009-01-07 @ 00:46:07
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0