Onödigt babbel, as usual

Well jag hatar när man måste skriva om sitt inlägg -.-' Äckliga f*tt youtube
är allt jag säger! Blääää!
men ehh jaa okej, så jag kmr inte ihåg vad jag skrev om innan.. super
duper fun yeah.. eheheh, INTE!
Men okej, jag tror jag klagade (som vanligt), över att jag är trött. Jaa och
klagade på fucking idrotts skiten gjorde jag också.. Jag står inför ett litet
dilemma.. irriterande.
Men så vad ska jag ägna kvällen åt..? Well jag ska se på Fresh Prince :D
har fan bara 3 avsnitt kvar nu ;D sen har jag sett ALLA avsnitt av det ;P
yeah! Sen hoppas jag på att Gossip Girl kmr ut på PB så man kan glo på
det senare :D
Men jaaa, lägger in en låt då det var ett litet tag sen jag gjorde det :P
Den här låten är faktiskt riktigt bra! :)

Leona Lewis - Forgive Me


Kommentarer
Postat av: Anonym

När den låten spelades på idol när hon sjöng den så sa du att den va riktigt dålig , men nu säger du att den e riktigt bra :O xD

2009-01-19 @ 22:43:24
Postat av: Sandra :)

Hahah :P yes i know, typiskt mig bara för att jag inte kände igen den då, men nu har jag lyssnat på den, och den e bra! :D

2009-01-19 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0