Only a Dream?

Åhh nu är jag taggad som fan inför tävlingen! Fast samtidigt nervös.
Men jag tror det kommer gå bra. Allt känns planerat och vi har
dessutom en tid på oss när vi kommti dit innan själva tävlingen börjar.

Idag så tog jag och farmor en utflykt.. vart vi åkte behöver ingen annan
än vi veta ;D Men iaf.. vi pratade en massa. Och nu VET jag vad jag vill
göra i framtiden. Jag vill bygga upp mitt eget paradis. Mitt eget "The
Silent Way". Det är en dröm, och när vi pratade om det så kände jag
hur bra jag skulle trivas med det.
Att inte bo i Sthlm skulle kännas konstigt, men samtidigt, jag är nog inte
en äkta stockholmare. Och att ha en gård, med hundar och även några
hästar är ju en dröm. Frågan är om det kan bli verklighet...

Kommentarer
Postat av: jessan

alltså vad gör man på ett sånt där ställe som ni var på praktik hos? Asså har dom massa hundar och åker släde ibland...? Liksom vad tjänar man pengar på??

2009-01-11 @ 19:35:30
Postat av: jessan

alltså vad gör man på ett sånt där ställe som ni var på praktik hos? Asså har dom massa hundar och åker släde ibland...? Liksom vad tjänar man pengar på??

2009-01-11 @ 19:35:57
Postat av: jessan

Asså vad gör man på ett sånt där ställe som er praktikplats? Har massa hundar och åker släde ibalnd? Vad tjänar dom pengar på??

2009-01-11 @ 19:36:43
Postat av: jessan

HAHA klickade nog lite många ggr ^^

2009-01-11 @ 19:37:58
Postat av: Nadja

Självklart kan det bli en verklighet, bara du själv vill & tror på det.

2009-01-11 @ 20:16:41
Postat av: malin

man daaaa, klart d kan !

kommer upp varja sommar då ;) :D

2009-01-11 @ 22:59:40
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

haha, bra där Jessan ;) Bättre för många gånger än för få right? ;P

Nee men man kör turer med folk, på praktiken vi var hos så kör dem turer hela vinter halvåret, och under sommar halvåret får de ju jobba extra men endå :P

2009-01-11 @ 23:17:15
Postat av: Sandra

Jag vill isåfall hälsa på massa gånger =) kanske kan få lite rabatt om jag vill åka (a) hehe

2009-01-13 @ 16:37:53
Postat av: Sandra :)

Haha :) Såklart du får hälsa på! :D och självklart lite rabatt ;)

2009-01-14 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0