Magadaskar..! 0.o

Ojoj nu finns det massa att uppdatera om här ;)
Först.. På tvärbanan imorse fanns det tydligen ingen konduktör.. Dem
hade satt upp denna text som rullade över 'skärmarna' (eller vad fan
dem nu heter...?) på tvärbanan -> "Tyvärr har vi ingen konduktör på
denna tur" HAHHAHA, jag menar.. ofta vi som åkte såg det som ett
tyvärr... ;D
Skoldagen var bra. Tråkiga lektioner.. eller egentligen är dem det. Men
vi gjorde dem roliga :D Jag kände mig nästan precis som förut, på den
gamla goda tiden. Och det var roligt! Jag och Rose hade roligt åt typ allt.
Vi lekte bland annat buske och kruka, och det var sjukt roligt! ;D


Jag städade hos bebbarna idag.. för ack och ve.. jag var för lat igår.. :O
hehehe ;P och så vid middagen hade vi besök av Nadja och Roger.. så
diskuterade vi om bebbarna.. eller pappa klagade över att bebbarna
stinker.. till slut anklagade han deras klätterpinnar för att stinka.. så sa
han att vi skulle kasta dem..
Jag: "Men dem måste ha sina pinnar att klättra på..."
Pappa: "Dem stinker.. dem kan väl klättra på gallret.."
Nadja: "Det är ju som att ha ett sovrum utan säng...!"
HAHHAHAH, sååå klockren! :D fast okej, konversationen var bara nästan
sådär.. några ord hit och dit spelar ingen roll ;D men den huvudsakliga
meningen var det om liknelsen mellan en gallerbur utan klätterpinnar
och ett sovrum utan säng ;D Skoj jao.

Well mer.. Brur min köpte ny data idag, med fullt minne eller något sånt.
Så jag fick hans minnen han haft till sin gamla dator :) Eller, får låna :P
Såå har dubbelt så mycket minne nu :D Sehr gut! :D

Jag ska försöka skriva klart min äckliga kollektions planering.. får se om
jag blir klar.. ehh.. blir väl ett G arbete skulle jag tro.. :P För när jag suttit
ett tag, och inte orkar mer kmr jag bara.. aja det får duga ;P Vill ju helst
lämna in det imorrn.. annars måste jag arbeta med skiten på lördag..
och sen skicka in den. men jaja, det löser sig ;)

Imorrn är det fredag! :D jag ska sova hos Alex och vi ska ha det slappt
och skönt som vanligt. Men, men.. nu ska jag se till att arbeta vidare med
uppgiften.. :P See yaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0