Lite Bilder :D

Well, jag snodde bilderna från en av Roses kompisar. Han hade lagt
upp dem på facebook så yes jag tog dem ;D tjuv på mig :O haha ;P
Lite coolt att jag har olika färg på håret på bilderna.. ;O

Från igår

Well, rött hår tydligen ;P                                  Älskade Rose <3

HEhe, i hörnet där ser man mitt hår.. guld här :O

Sen fanns det en bild där mitt hår var en annan färg :P men den tog han
bort för jag såg typ ut som en anka eller ngt där ;D


Från idag

Rose med sitt supersnygga hår! <3


Lilla jag med mitt nyfärgade hår jao :D


Jag & Rose, Älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snygga ni blev i håret tjejer =)

2009-02-02 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0