Kvällen

Sååå kvällen blev helt okej ändå :) Satt framför datan, snackade med
folk och lyssnade på musik. Såg på film med pappa i typ.. 2 timmar
eller ngt :P och jaa nu sitter jag här igen ;D
Funderar över vad jag ska välja. Se på Bolt eller gå och lägga mig.. :O
Hmm.. klockan är ganska mkt.. men jag är inte trött.. Hmm, detta är
faktiskt ett svårt val.
Äsch.. det är söndag imorrn, eller jaa just nu är det söndag.. men ja
ni fattar vad jag menar ;D Ledig imorrn och jag är inte trött, så ska fan
se film :D Kan ju, som det proffs jag är, se på film samtidigt som jag
snackar med folk. HAHAH, det kan ingen annan va? heheh :P okej,
jag förtydligar. Jag är inte trött.. Bara övertrött :D ehhehe ;D
okej, ska se film nu ;P och snacka vidare med mina kompisar :)


Jag saknar det så sjukt mycket!
Och well, jag vet bilden är weird, men jag hade total fantasibrist och
kladdade bara lite... :P

Kommentarer
Postat av: jessan

Agaaah! Fixa Bolt åt mig! XD

2009-01-25 @ 10:47:17
Postat av: maal

vatr lite rädd när ja såg två ögon XD

men gör så man ser att d e en hund lite mera med dem där ögonen så blir den asball :P

typ .. XD

2009-01-25 @ 11:10:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0