Konstig känsla

Vad är det för fel på mig? Jag vet inte varför jag känner mig så.. nere.
Eller ja, inte nere, bara allmänt.. inte bra. Jaa det är stört, men det
känns inte bra helt enkelt. Dem två första dagarna i skolan efter jul-
lovet kändes riktigt jävla bra. Som dem kändes när man gick i ettan.
Men nu.. neee allt känns bara jobbigt. Jag kan inte njuta av tiden.
Och det känns hemskt. För snart är tiden med världens underbaraste
klass slut. Jag hoppas att det är den här veckan som bara är knäpp
och att det känns bättre nästa vecka.
Att vissa personer dessutom gör mig besviken gör inte det hela så
mycket bättre. Och det känns som om jag är den som alla irriterar sig
på. Jag vet att jag kan vara irriterande och så.. men ibland känner jag
att jag behöver höra annat.

Men nu lämnar vi det tråkiga.. Idag hade vi bara tre lektioner :) SKönt.
På djurhållning i Park lektionen såg vi på en film. Om en djurpark i
spanien typ. Den hette ngt på F.. typ.. Fuengola? .. ngt.. hmm, jaa ngt
sånt var det iaf :P Den parken såg skitfin ut! :O dit skulle man så vilja
åka jao.
Men jaaa.. sen lunch, jag åt pannkakor..som jag inte ens var sugen
på men vad annars skulle jag tagit liksom..? Allt annat såg typ oätligt
ut så ;D heheh :P
Efter lunchen hade vi Mikrobiologi & Genetik, gick igenom lite saker.
jag var trött och inte alls ambitiös.. Så läste jag orden "Anafas" och
"Profas"... och vad kom jag att tänka på om inte Twilight ;D I filmen
och boken så säger dem det. Jag glömde bort att lyssna på Bettan
under en kort stund och drömde mig bort. Fast blev jue tvungen att
lämna drömmarna och återvända till klassrummet sen ;P
Sen hade vi Djurpresentastion och Guidning, och det ska jag säga
är en så SJUKT tråkig kurs! Hels sanslöst onödig också. Och varje
gång Lotta (läraren) snackar om vad syftet med sina presentationer
är så tänker jag "att få G i den här kursen.." ;D
Men vi fick iaf sluta tidigare så det var skönt :D Fick skjuts hem av
pappa också :) Skönt.
Såå nu ska jag hjälpa farmor med att skära potatis och sen efter det
ska jag städa hos bebbarna. Bara för att jag sköt upp det från igår
då jag var så sjuuukt trött :P
Bye for now ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Älskar dig min söta, gulliga systerdotter ;o)

Ingen kan bli irri på dig. Du är bara så underbar rolig å go. Kram på dig!

2009-01-15 @ 18:10:26
Postat av: Anonym

Gullunge, du och jag får sitta och kramas imorrn och disskutera twilight (L)

2009-01-15 @ 19:39:12
Postat av: malin

bara så du vet så bettede jag mig säkert som om ja va irriterad på dig idag , men jag var inte det.. sorry, sällan jag e irriterad på dig och då får du en spark i ändan ;)

2009-01-15 @ 19:55:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Det tkr jag låter som en bra ideé :)

2009-01-15 @ 19:55:45
Postat av: jessan

jag skaffar mvg i Guidningen åt dig om du går på tomas och nikkis tråkiga lektioner åt mig, det enda jag begär är ett G!

2009-01-15 @ 20:19:53
Postat av: Sandra :)

HAHAH :D jessan det är en deal! ;D

2009-01-15 @ 21:09:55
Postat av: Rose

Sandra det är för att jag inte är i skolan och fjantar runt med dej, och hur kul är det att vara galen på egen hand?? Jag kommer på måndag och då ska det kännas som torsdag/fredag första veckan den här terminen! Dom 3 dagar jag varit i skolan den här treminen har varit sjukt kul och mitt mål är att se till att det alltid blir så terminen ut! SANDRA+ROSE+DJURGYMNASIET=...ja du kan svaet men jag tänker itne skriva det för folk som inte vet vad svaret blir kan bli rädda för oss och kommer antagligen inte sätta sin fot i våran skola så länge vi regerar!

2009-01-17 @ 17:35:25
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0