Jag kmr inte på ngn rubrik... :)

Jag kommer vara så sjukt trött i
skolan imorrn. Fast jag får nog
skylla mig själv i guess :P
Men mysigt att se på film med
familjen :) National Treasure, den
är faktiskt bra.
Hade tänkt jag skulle ta och skriva
en massa onödigt babbel nu men
fan, egentligen borde jag krypa i
sängs. Börjar ju 8 imorrn.
Åka 7.20 hemifrån vilket betyder
att jag måste gå upp 6.40.. 
myyyyysigt... ehhehe -.-
Men jaaa.. ehh jag ska sova nu.
Eller nej först ska jag fixa lite ny
musik till meine kleine mobil :)
Behöver lite nya låtar jao :P
Men efter det, ska jag sova ;)


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

=)

Därför skriver jag att dom får läsa på din blogg.. Mackan har ju tydligen redan gjort det ;o) hehe

2009-01-19 @ 16:54:25
Postat av: Nadja

=)

Därför skriver jag att dom får läsa på din blogg.. Mackan har ju tydligen redan gjort det ;o) hehe

2009-01-19 @ 16:54:54
Postat av: Nadja

Är inne på msn.. haha

2009-01-19 @ 17:01:12
Postat av: jessan

började kolla på NT men den var dööööötrist :P

Haha.. GUD vad SÖT bild!!!

2009-01-19 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0