Inget depp nu...!

Okej.. just nu för tillfället är jag deppig, men jag orkar inte vara det.
Orkar inte tänka på allt det negativa med att sluta skolan och att
lämna klassen.. Så istället försöker jag tänka på allt som är positivt
med att sluta skolan. Försöker tänka på hur skönt det kommer bli
att ha lämnat skolan bakom sig. Fast det går inte så bra.. Men jag
tänker inte skriva det jag tänker, istället ska jag skriva lite om andra
saker. Lätta saker.
Jag var nyss ute med vovven :) En promenad på typ 20 minuter ja :P
Stackars farmor e sjuk, så naturligtvis ställer jag upp och går med
vovven :D Är ju egentligen ingen promenad människa... Men att gå
ut med en vovve.. är så mysigt! Trots att man fryser ihjäl ;D
Såå.. vad ska jag göra sista lovkvällen da..? Joo jag ska försöka
samla lite kraft till att göra rent hos bebbarna.. kanske slipper man
höra familjens klagan över lukten då...? Sen ska jag såklart leka
med bebbarna :) Ut med vovven senare, och jag ska försöka hinna
se på Harry Potter, Fenixorden ikväll också. Den gick på tv när jag
kom hem, men hann inte se hela, så fick för mig att ladda ner den.
Jaaa, det lär vara min kväll, för mer än det lär jag knappast hinna
med.

Imorgon börjar man skolan, 10.20 så det var ju snällt av dem att
inte låta en börja klockan 8 första dagen ;P Och som jag lovade,
inget snack om dåliga saker.. utan bara bra.. Och den bästa saken
med att börja skolan.. är att vara med den underbaraste klassen!<3
Sen att det bara är torsdag och sen fredag är ju ett plus det med :D
Helgen är redan lockande ;D hahah :P Men på söndag.. jaa då fan
händer det grejer :O heheheh, min och Sandras tävling 0.0 .. jofan
det är läskigt.. men jag hoppas, och måste tro, att det kommer gå
bra :) Hur det än blir, så fixar vi det tillsammans ;)
Men nej, nu ska jag fixa ltie småsaker innan jag ska.. städa hos
bebbarna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0