I Skolan

Helo :)
Sitter här i skolan. Försöker skriva på en gammal uppgift som egentligen skulle
ha lämnas in för läääänge sen.. :O OMG jag visste inte ens att man skulle göra
den.. Irriterande jao. Men iaf.. ofta man kommer ihåg ngt om utställningen nuda..
Och så ska man skriva om det.. HAHHA, joo men det är ju typ dömt att misslyckas.
Eheheh :O Well, får väl ta och hitta på ngt ;D har ju redan kmt typ 5 meningar :D
yeah! ;)
Men okej.. så Rose sov hos mig igår :) Mysigt! Kom hem till mig typ.. kl 21 eller
ngt. Medans hon åkte hemifrån hade jag roliga konversationer på msn ;D HAHAH!
jag seriöst dog! ;D sjukt roligt var det jao ;) mhm!

Men såå jao, jag dampade ur på Sara under kvällen också.. Behöver inte gå in på
varför. Jag frågade mamma vad hon tänkte om jag skulle skaffa en till råtta.. hon
sa typ: "en mer eller mindre spelar ingen roll" :D haha, fast efter det sa hon att
jag ska fråga pappa.. :O Det kan bli lite svårare... Men såå jao, jag väntar med
det tills jag vet att Rose får ha råttor igen :)
Hoppas verkligen! :D

Imorse gick jag iaf upp tidigt! Uppe klockan 7.. -.- Var i skolan halv 9. Och yeah..
började inte förrän kvart över 10... Men jag och Sandra arbetade projektarbete :)
Fan Duktiga vi är! :D yeah! ;)
Och Rose som är... såååå morgonpigg... :)... stannade kvar hemma hos mig
och sov ;D Var lite små orolig ifall hon skulle försova sig.. men duktiga hon kom
i tid till skolan :D Duktig!

Såå well, jaha.. ska man väl försöka skriva mer på idiotuppgiften... :) ehehehh,
wish me good luck... ;)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAAAHAHAHA men era jävla puckon XDXDXDXDXDD

en lägenhet XDXDXDXDXD

2009-01-29 @ 13:04:44
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0