Gott nytt år!

Jävla hurrni nu fan hat man nog druckit för mkt... :O dags att slita skulle
jag tror.. :P fan jag e lite ledsen över att jag inte träffa dem andra., men
samtidit.. roligt med familjen och släkten :) Dansar, dricker och tydligen
roar jag dem andra ;D maha :Pm mene fan jag e skittrött och jaaa.. jag
börjar oroa mig över att jag kmr m¨dåligt imorrn :O det vill jag INTE! såå
kanske ska ta deyt lite lugnare snart :O Men jaa..ska dricka up mitt glas
och sen får det räcka :) Folk önskar musik och jag löaddar ner på min
fixSDE DATA :D Snälla jompa och Roger hjälpte mig :D snälla dem e!
;Mina högtalare kmr dö snart men det blir nog bra :) Weell well, ska
fortsätta låta dolk önska musik och får se hur lång tid det tar inann jag
däckar ;D
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha det lät lite onyktert i texten där'a ;) haha..GOTT NYTT ÅR PÅ DIG! :D

2009-01-01 @ 10:43:41
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack för en kanon kul kväll =)

2009-01-01 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0