Funderar

Helo, så sitter man här i skolan och degar. Elevstöd, vilket innebär att
man gör det man behöver.. well jag har typ bara massa grupparbeten..
Och alla andra gör typ annat. Egentligen hade jag velat arbeta med
projektarbete, men Sandra är upptagen. Fast det ska vi ägna typ hela
helgen åt. Men såå ja, vad ska jag då göra nu? Jaa det är en bra fråga.
Kanske ska jag försöka skriva lite på ekologiarbetet? Eller kanske
religionen? Eller.. slappa och erkänna att jag är för lat för det ;D hehe :P
Hoppas Malin kmr sen idag, då ska jag dra med henne upp till Lil-lil
och troligtvis boka biljetter till Danmark :D det är fan inte långt kvar dit
nu :O Läskigt, men fan ska bli roligt :)

Imorse var det jobbigt att gå upp. Trots att man inte gick upp förrän kl.
halv nio. Gick ut med vovven, och well innan man kmr ut så känner
man sig inte direkt glad över det. Men när man väl kom ut, och insåg
att det inte var så kallt, så var det mysigt. Okej, det är ibland jobbigt att
gå ut med vovven men fan det är såååå mkt mer mysigare än vad det
är jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0