Förkyld

Blubb blubb blubb, jag har tråååkigt -.- blää blää vad ska jag hitta på?
Well jag tänkte se min praktik film.. men funka nte att se den på datorn.
Tänke leka i ps.. har ingen fantasi så det går uruselt :/
Det suger att vara förkyld.. -.- Suger riktigt jävla hårt :O blää blää jag har
inte ens ngt vettigt att skriva... :D... ehehhe.
Well jaha.. såå vad ska jag då göra..? :O se på film kanske.. eller
försöka komma på ngt annat.. Åhh! jag kom på en sak jag kan göra iaf!
Fixa iordning alla hundsaker i mitt skåp :) Dem står ju bara huller om
buller såå det kan jag göra :D
Men okej, jag ska sluta irritera er :D.... ska försöka orka flytta mig dem
2 metrarna till skåpet... xD Eller först ska jag försöka samla lite fantasi
och leka lite i ps :P


I'm sick of it, I'm telling you I'm sick of it..!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Synd om dig =(

2009-01-24 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0