Förbannad

JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA FUCKING ARG!!!!! Har hur länge som helst
dissat nya msn.. för jag tkr om den jag har... HADE..! Så kmr man
hem, så har syrran laddat ner nya på sin sida.. på min data.. så då
är naturligtvis min msn uppdaterad till den nya... ! FRCFBVCYR T...
BLIR SÅÅÅÅ SJUKT ARG!!! jag vill ha den jag är van vid! Inte den
här! och den gamla leta jag efter men fan ofta den finns kvar att
ladda ner.... Visst förstår jag om syster min ville ha msn.. men det
gör fan inte så att min gamla msn kommer tillbaka....! Visst kanske
en skitsak att bli arg för.. men FAN VAD JAG E SUUUUUUUR!!!!!!!!!
Tack så mkt.. nu är kvällen min förstörd.

Kommentarer
Postat av: Marcus

http://www.snabbstart.com/download/windows-live-messenger



tror 8.1 har det gamla utseendet iaf, kan ju vara värt att pröva :p

2009-01-23 @ 11:47:39
Postat av: Sandra :)

Åhh :D tack :D jag hade först tänkt ha kvar skiten för började vänja mig, men fan jag saknar det jag hade! :O

ska jag bara tvinga på ngn mina smilisar så jag kan få dem sen :D

2009-01-23 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0