Flams trams!

Sitter här med Rose :) Vi fettar upp oss med massa godis. Sen ska
vi käka chips och chokladpudding med vanlijsås... Mums vi kmr bli
FETA :D ehehhe ;D
Rose: hhhhhheeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj!!!!!! Jag är här :D
Back to me ;)
Jag ska fan inte skriva långt.. :D vi snackar med roligt folk på msn
och försöker fixa vårt manus inför djurpresentationen imorrn. Det
går sååå bra :D eheheh, INTE :)
Nu fes Rose :) om ngn e intresserad av det ;D

Roligt från idag:
Jag blev kallad för brus på djurpresentation & Guidning lektionen..
well fan det stämde nog ;D jag och Rose lekte med .. hörapparet :D
Rose berätta om sin dröm där jag kör en bil med henne..
I drömmen:
Rose: "STOPPA BILEN!"
Jag: "HUR?!"
Rose: "SLÄPP GASEN!"
HAHAHAHHAHHAHHAHAH! jag doooog ;D


Nu ska vi skriva manuset :) Annars blir vi aldrig klara.. :O och vi ska
se Bolt ikväll :D och leka i ps :) så run run, bye!

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Naaw tack sötis! <3

2009-01-27 @ 08:38:04
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Nadja

Thx =)

2009-01-27 @ 17:20:23
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-01-27 @ 17:22:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0