Feel good

Wiiie :) Då var man på mkt bättre humör :D yey yey! Bebbarna är så
söta! Awww<3 Och vovven<3 :) Älskar Mina små djur :D för alla räknas
dem som mina.. :D Har jag bestämt nu! mhm! :)
Men så har jag lyssnat på samma låt om och om igen ett antal gånger
nu också :P det hjälper faktiskt. Och sen en annan sak som fick en på
bättre humör, men det mina vänner är en hemlis ;D maha ;P
Men jaaa, så här kmr ngr bilder på bebbarna :D var ju bara tvungen att
ta ngr. Och sen en bild på vovven också :) Hon väntar alltid så duktig
utanför :) Sötdjuren!<3





Den här bilden är så skön! Daphne ser ut som en liten galning,
Sibel är lite sned och Vilda blinkar ;D <3 (bara Misty som saknas,
men fan det är svårt att få kort på alla :P

Kommentarer
Postat av: malin

suck, nu blir man ju NYFIKEN på din hemlis ;)

2009-01-19 @ 23:14:44
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: tebbs

hålla med föregående man blev väldigt nyfiken på hemligheten xD haha

2009-01-20 @ 07:20:14
Postat av: malin

å , va fin din blogg blev, bilden e verkligen såå vacker på dig :)!

2009-01-20 @ 19:28:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0