:)

Sitter här i skolan och skriver.. nej fel, försöker skriva om brunråttan.
Men som ni kanske ser.. (med tanke på att jag skriver här..) så går
det inte såå bra ;D eheheh, joo jag har massa fakta men orkar inte
riktigt ta tag i det och skriva om det. Mina gruppkamrater är borta,
Lorena har jag ingen aning om vart hon är, och stackars Rose är
sjuk :( Hon gjorde mig iaf sjukt glad för bara ngr minuter sen.. Jag
gick in på hennes blogg.. och jag blev så glad! Behövde det :) <3
Även om det idag, än så länge, känns bättre än tidigare dagar den
här veckan :P
Men nu ska jag faktiskt försöka arbeta lite :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

See you tonight =)

Attans va kul vi ska ha ;o)

2009-01-16 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0