Bra, Konstig, Bra

Helo alla :)
Well kort om dagen. Stress på morgonen. Men jag och Rose hann
med både t-banan och bussen. Kom till Kista, fick vägbeskrivning
till dagiset. Gjorde iordning inför vår presentation.. såå kom ngn
snubbe från svt och bara.. "kan jag filma er under er presentation..?"
Vi sa ja, fast blev nervösa typ dubbelt upp! Fast sen filmade han inte
eftersom vi bara hade med små salamandrar såå jao :P
Presentation gick okej, ingen respons från ungarna alls typ men jaja..
okej helt enkelt. Hann precis med bussen, fick sen vänta på t-banan
i 8 minuter. Hem till mig, släppte i salamandrarna i akvariet, åt lunch
och åkte till skolan.
I skolan kändes det lite weird. Kändes inte riktigt som om alla var sig
själva..? nee, det kändes helt enkelt bara konstigt. Mikrobiologi och
genetik, vikarie så ja man gjorde typ ingenting :P
Religion, gjorde nästan klart min del av grupparbetet.. sen snacka
man med roligt folk på msn också :) Sen slut :D kort kort, skönt!

Jag och Malin tog oss en tur förbi djurrummet, blev nästan ihjälskrämd
av två helt okända människor.. :O vi skrev fint meddelande på den lilla
whiteboard tavlan då det inte var ngn där i djurrrummet. Sen fick jag
sällskap till tvärbanan :) vi planerade smått inför praktiken i Danmark :)

Well det var min dag. Bra början, konstig mitt, bra slut. Jao så kan man
helt enkelt förkorta det ;)


På fredag är det utgång med massa folk! :D ROLIGT! Jaaa det vill säga
om mina pengar dyker upp.. fast det borde dem göra så :)
Skoj skoj. Ngn som vill med? ;)

                  

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vart ska du/ni??

2009-01-27 @ 18:46:08
Postat av: Anonym

haha skål :D <3

2009-01-27 @ 20:08:54
Postat av: Anonym

från jessan ^^

2009-01-27 @ 20:09:07
Postat av: Sandra till jessan

Haha :P jag bara, vem? :O sen bara jaha :P

skål ;) <3

2009-01-27 @ 20:37:17
Postat av: m

hehe, du det var faktiskt bara du som blev IHJÄLSKRÄMD XD

2009-01-27 @ 22:28:37
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0