Än en gång väntan

Så vad gör jag uppe nu? Well, jag väntar på att mobilen min ska dö
så att jag kan ladda den under natten. Segt men absolut ett måste.
Så okej, jag hann aldrig se Fresh Prince, men nog fan såg jag GG!
SÅÅÅÅÅ bra! Men jag blir så arg -.- Dumma dumma chuck! GaaaH!
Och jaaa, jag lever mig in i serier ;P nee, men fan jag längtar till
nästa vecka så jag kan se nästa avsnitt :D
Btw, jag ska nog fan börja läsa mina älsklingsböcker igen.. Ngn
som kan gissa vilka jag menar..? ;P Japp, "Om jag kunde drömma",
"När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta". Dem är ju sååå bra!
Enda nackdelen är att man går i skolan.. = skolsaker att göra, plus
att man inte kan läsa på dagarna. Men fan, endå :D Nee men vet ni
vad! Jag börjar läsa "Om jag kunde drömma" nu. Samtidigt som
jag väntar på att älsklingsmobilen ska dö ;D

Sen när jag läst klart och släcker för att sova.. så vill jag drömma om
vampisar eller vovvsisar. Japp.
Godnatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0