Ohw fan :(

Well så sitter man här med 4 råttor i knät. Mysigt :D Fast nu begav de sig av
på äventyr ute i rummet ;D röjer och har sig :P haha :P
Neee, men jag ska bara babbla lite kort om dagen. Helt okej dag. Gjorde
väl inte direkt så jätte mkt i skolan. Fick reda på att Malin inte kmr hänga med
till Danmark.. :( Sjukt tråkigt!
Btw hade vi ju prov om Katter... gick inge bra alls.. -.- Så var det med det
mvg:t..  -.- aja, antar jag överlever det också :P

Nalle phu boken sög :) så den skiter vi i, Mackan är istället snäll och lånar
en bok från Odenplans bibla :P Mucho snällis :D hahah, yeah ;P

Ehhh.... jag tror jag börjar kl 8 imorrn.. borde gå och lägga mig. Men vill inte.
Ehehehe, joo men bra där Sandra ;D ehehe, som vanligt alltså :P Neee,
men nu gör vi så här.. halv tolv SKA jag stänga av datorn och gå och lägga
mig. *bestämma*.. heheh, ngn som tror jag lyckas? ;D

Men aja.. imorrn ska jag iaf vara med SuperElli och SuperRose :D <3 Vi
ska sjuuuuunga :D yeeeah! ;D hahah :P och plugga -.-' men det låtsas vi
inte om :P Roligt ska det bli iaf :) Ohw, damn! jag har ju fan glömt packa
ner saker :O hahaha ;D *ställer påminnelse* ;D
Men okej. Nu ska jag sluta babbla onödigt tjafs.

Kommentarer
Postat av: jessan

vaaaaaa ska inte malin med?

SNÄLLA TA MED MIG IST! JAG KONVERTERAR TILL DJURPARK!

2009-02-19 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0