Spontan kvällar behövs det fler av!

Well jag e latis, plus att jag måste plugga.. så därför drar jag bara
gårdagens kväll/natt kort ;) jao + dagen dåra :)
Åkte till Heron City, såg på Bio med Rose och Nille :) The Unborn,
jag och Rose doooog flera gånger! Skrek och hade oss.. Stackars
Nille säger jag, Rose satt i princip på honom.. och well jag satt i
princip på Rose ;D ahhahah xD
Den var iaf bra :)

Sen drog jag och Rose vidare, till Fridhemsplan där vi träffa hennes
gamla kompisar David och Daniel. Satt på ngn krog och drack lite,
skulle sen ta oss hemåt.. fick vänta på bussen i typ.. 40 minuter
kanske? sjukt länge iaf :O Men vi hade roligt.
Vi hade tänkt sova hos mig.. kom dock fram till att bussarna till v-by
slutat gått från spånga... :O HHAHa, bra planerat ;D Jao så det
slutade med att vi hängde med killarna till Jakobsberg, där vi sov.

Rose var inte direkt så glad på mig imorse.. Hon hade frysit ihjäl
under natten :O och snälla jag hade ju tagit hennes täcke xD haha
jag e oskyldig Rose! :O.... säger vi ;)
Jag hade iaf sovit som en stock :) Sen fick vi skjuts av David till
Stora Mossen.. Jag, Rose och Daniel åkte t-bana, fast jag och
Rose lämnade han efter en station. Klev av i Alvik, åkte tväris till
liljeholmen där Rose bjöd på... SUPER nyttig frukost... :D hahaha..
eller inte... Munkar, wienerbröd, redbull och drickyoghurt. Ehehe... :O
kan iaf skryta med att yoghurten var min så jag var lite nyttigar ;D
HAHAH, som om det spelar ngn roll.... :P

Iaf.. skolan var okej. Jag och Sandra jobbade flitigt på elevstödet.
Vår projektarbete rapport börjar se riktigt bra ut! :D
Svenska.. HAHHAHA, well jag gjorde nada... jag lovar det kmr sluta
med att jag får IG i svenska... 0.0....!
Lunch. Bröt halvt ihop... fånigt, men fan jag är så SJUKT skoltrött..
plus massa småsaker.. så jao så kan det gå. Blev iaf bättre sen.
Ekologi, redovisningar. Gick okej.
Sällskapsdjur, fick en uppgift där man skulle ta reda på information
om lite olika sjukdomar hos katten. Jag och Elli var smart nog att
samarbeta :D Så vi blev klara tidigare :D yey! Gjorde sällskap till
Liljeholmen där vi skiljdes och åkte åt varsitt håll med tvärbanan.

Det var dåra gårdagens kväll + dagen. HAHHAH, well fan jag är väl
lika bra som vanligt på att skriva kort... ;D
Nej, nu ska jag plugga. Mikrobiologi och Gentik... USCH!



Ska btw kanske göra om min blogg ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: m

hahaha abara för att du ska va säker på att din e snyggare en roses XD

2009-02-04 @ 20:36:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0