Seg måndag

Jaaaaaaaaaa, jag suger på det här med början av inläggen :) Det blir
liksom bara weird. Men jaja, skitsamma.

Skoldagen idag var seeeeeeeg! Sällskapsdjur, somna nästan. Malin
hjälpte till att väcka mig under rasten xD Skrämde slag på stackars
Jenny också.. :O som hade te i handen.. stackarn. Skyller på Malin då
hon sa åt mig att skrämma henne :O heheh, men Malin, använd dem
där runda sakerna i ansiktet nästa gång.. ögonen! :D ahaah, kram på
dig sötis!
Religion.. well jag dog :) eller.. ehhehe, jag gjorde nada :D joo men
mvg här va ;D ahhahah!
Svenska.. samma där. eller jo! Jag skrev av lite från tavlan :D sen höll
jag på att somna xD Fast Elli typ väckte mig i sista sekund ;P
Lunch. Bara pasta. Usch och fy vad jag tröttnat på det nu..! Fan sluta
servera oätlig mat! ehhehe, säkert bara jag som klagar men endå ;D

Hem sen iaf :) Skönt! Hade tänkt att inte sitta vid datorn förrän efter
maten.. men insåg sen att jag behövde tid till svenska skiten.. som
jag missade tidigare. Så jaa, den har jag gjort nu. Så en är typ klar.
Skönt!
Efter maten får jag väl istället ta en datapaus och hitta på ngt annat.
Leka med bebbarna eller ngt :P yes, det blir nog bra. Sen ikväll, innan
jag ska sova, ska jag se Skattkammarplaneten :D Hann fan aldrig se
den igår -.- Jao, så blir det.
Imorrn ska jag sova hos Rose :D vi ska ha det mysigt! :D Vilket vi alltid
har så ;) Men ojoj, nu missade jag att duka :O hahah, maten e iaf klar.
Bye for now

Kommentarer
Postat av: Jessan

Filmkväll i roses nya rum snart bestämd!

2009-02-09 @ 19:07:25
Postat av: Sandra till jessan

Låter perfa! :D

2009-02-09 @ 20:08:43
Postat av: Sandra till jessan

Låter perfa! :D

2009-02-09 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0