Dissekera mackor

Dagen var okej. Lugn och skön utan bön. HAHAHHAH okej sorry, jag fick
bara för mig att försöka.. rimma där.. ;D ehhehe, okej.. skärpning.. här är
man inte alls oseriös nej.. :) ehhe. Men okej.. så vi åt gemensam mysig
frukost hos Rose, fick springa till bussen men fan vi hann :D Duktiga oss!

Elevstöd, jag och Sandra planerade inför vår redovisning på fredag. Sen
slappade vi mest, tog ett varv runt korridoren i skolan och bara gick typ :P
Hämtade mackor hos Veronika i sal 8 sen... Mackorna var typ dränkta
med äckliga... kladdiga... röror på 0.0 USCH! Jao så på tunnelbanan in
mot centralen (vi skulle på studiebesök på Aqaria) så dissekerade vi våra
mackor xD hahaha, slängde ner typ allt pålägg i en påse jag tagit med.
Såg absolut super mysigt ut... :O ehehhe ;D
(Btw så bjöd Jessica, Kamilla och Sofia mig på en hamburgare :) Tack
tack, för annars hade jag fan inte överlevt :O
)

Studeibesöket var okej, mysigt och dessutom intressant. Dock var ju typ
ngr typ sura så det var ju lite synd.. :/ Blev först ledsen över det.. men sen
bestämde jag mig för att inte bry mig.. Vill dem va sura så fine. Jag fattar
inte varför och när man försökt ett tag att få kontakt med dem och inte får
någon respons så orkar man till slut inte. Hoppas iaf det blir bättre sen..

Sen iaf så åkte vi tillbaka till skolan, sällskapsdjur.. till halv fem -.- Dock
hade vi en föreläsare och Alexandra bjöd på fika :D Mums! Tack tack för
det! Riktigt gott och det behövdes kan jag säga :)
Slutade typ 4 så lite tidigare iaf :D skönt!


Förresten! Vid middagen idag så pratade mamma, pappa och Emil om
när Emil skulle vara "där" imorrn.. Jag bara "var?" :O blev så sjukt nyfiken
men elaka som dem var så vägra dem berätta -.- så jag fick gissa...
haha, jaa det var sjuka gissningar :P Men till slut kom man ju in på rätt
spår:
(Ungefärlig konversation)
Jag: "Arbetsintervju?"
Dem: "Jaa.."
Jag: "Vart?"
Dem: "gissa.."
Jag -> -.-' fortsätter gissa på allt jag kommer på...

Jag: "Lärare? xD"
Dem: "neej"
Jag: "Dagisfröken?" (skojar då och skratta eftersom jag inte kan tänka mig
han jobba med det...)
Dem börjar skratta åt att jag skrattar..
Jag: "Vad?"
så var det dagis"fröken" :D HAHAHHA, det var så sjukt roligt! Jag skulle
fan aldrig ens komma på tanken att jobba på ett dagis.. o.0 men jao, det
går nog bra :) Min brur e bra på det mesta så han grejjar det nog prima! :)

Gjorde btw ett test i skolan idag... hur ond man är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0